Anul acesta primavara ne-a surprins cu adevarat. Intr-un interval de 3-4 saptamani temperatura a variat cu 40 de grade (de la -18 si pana la +22) chiar din februarie. Nici n-am apucat sa ne dezmeticim si au rasarit ghioceii. Apoi s-au trecut! Imi aduc aminte ca in data de 25 februarie am vazut primul pom inflorit! Sa nu spuneti ca lucrul asta nu e neobisnuit…

Acum la jumatatea lui martie suntem deja in plin rasfat: gradinitele sunt pline cu tot felul de narcise, magnoliile au crengile grele de flori iar pomii fructiferii sunt toti in haine albe sau roz. Arata ca niste mirese, o bucurie sa-i privesti. Am simtit ca se petrece ceva deosebit anul asta cand, o sa radeti, intr-o seara am auzit un cantec de pasare pe care numai in mijlocul verii in padure il mai auzi. Era ceva care chema vremea buna mult mai devreme decat in alti ani.

Da, stiu! Momentan e cam frigut, dar e doar un moft. Curand ne vom petrece multe ore prin gradini: cea mai frumoasa activitate posibila pentru un pasionat de flori si gradinarit. Bucurati-va dragii mei, pentru fiecare zi din viata voastra in care puteti face ceea ce va place mai mult!

Va doresc sa aveti o primavara adevarata! Nu numai in gradina, ci si in suflet!

 Foto: Laura Nolte

