Iubiti primavara? Pariez ca da! Pentru mine este cel mai frumos sezon, poate si pentru faptul ca m-am nascut primavara si am crescut cu povestile bunicii despre ce frumos era atunci. Peste ani, cand m-am apucat de gradinarit, n-am putut sa nu vad minunea renasterii naturii. N-am putut sa nu ma bucur de fiecare floare, de fiecare frunza, de fiecare strop de culoare sau raza de soare… Asa ca acum devansez venirea primaverii si va arat un coltisor de gradina plin de narcise albe si o magnolia incarcata de flori roz. Despre magnolia am mai vorbit, asa ca n-am sa insist asupra ei.

Despre narcise n-am postat inca nimic pana acum. Sunt multe soiuri de narcise, de diverse forme, talii si culori. Insa narcisa alba are un farmec aparte: are o delicatete si un parfum deosebit. Din cauza ca albul poate fi asociat cu orice culoare, aveti ocazia sa faceti orice fel de asocieri cu alte bulboase de primavara sau cu rasaduri de plante anuale. Sau, pur si simplu, sa asociati cele doua vedete cu garduri vii scunde din cimisir frumos tuns. Depinde si cum v-ati amenajat gradina pana acum. Oricum le-ati combina, nu pot iesi decat frumos. Eu nu v-am prezentat decat o varianta delicata si parfumata. Sper sa va placa si sa va dea idei de amenajare pentru gradina voastra.

